.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
7 نفر در دریای مازندران غرق شدند/ضرورت همکاری مردم با ناجیان غریق و مسؤولان طرح‌های دریا
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: 7 نفر از آغاز طرح‌های سامان‌دهی دریا در دریای مازندران غرق شدند.

به گزارش شمال نیوز،غلام‌علی فخاری امروزاظهار کرد: مقوله مربوط به شنا در دریای مازندران از بحث‌های مهم بوده که هر ساله جزو مهم‌ترین دغدغه محسوب می‌شود.

وی با اعلام اینکه از آغاز اجرای طرح‌های دریا هفت نفر در دریای مازندران غرق شدند، اضافه کرد: تمامی این غریق در داخل طرح‌ها و بخش‌های خصوصی هستند و مربوط به نقاط ممنوعه و حادثه‌خیز نبوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به حضور ناجیان غریق در نقاط حادثه‌خیز و ممنوعه، افزود: تلاش ما در این نقاط این بوده که تعداد ناجیان غریق برای جلوگیری از هر نوع حادثه‌ای افزایش یابد.

فخاری با بیان اینکه امسال 300 تابلوی هشداردهنده در نقاط ممنوعه نصب شد، تصریح کرد: اقدام دیگر فعال شدن پیامک‌های هشدار برای افرادی بوده که در فاصله 500 متری از دریا هستند که هدف از این اقدامات جلوگیری از بروز حوادث بوده است.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری مردم با ناجیان غریق و مسؤولان طرح‌های دریا، خاطرنشان کرد: افراد باید به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق توجه کرده و در ساعات فعال نبودن طرح‌های و مکان‌های ممنوعه اقدام به شنا نکنند؛ چرا که همه این توصیه‌ها و هشدارها برای تضمین سلامتی آنان است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد: موضوعی دیگر اینکه بخش‌های خصوصی نیز به استانداردها و الزامات توجه کنند و حتماً ناجیان غریقی را که به‌کارگیری می‌کنند با تأیید صلاحیت از هیأت نجات غریق و دارای کارت آمادگی باشد.

فخاری در پایان گفت: تمام تلاش مسؤولان در طرح سامان‌دهی دریا این است تا دریا برای مردم مکانی برای تفرج و آرامش روحی و روانی باشد و بتوانند از سفر خود لذت ببرند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.